ΜΙΑ ΣΦΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΕΡΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ...

ΤΟ ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ ΚΑΙ Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ - ΕΠΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΙΣ | ΝΕΟ ΕΛΛΗΝ
ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗ ΘΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕΧ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ-ΓΙΑΧΒΕΧ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ-ΓΙΑΧΒΕΧ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟ “ΠΕΡΑΣΜΑ” ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ «ΠΡΟΤΥΠΩΘΗΚΕ» ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ ΧΑΝΑΑΝ.

ΤΟ ΨΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ ΑΜΝΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΠΕΣΑΧ (ΠΑΣΧΑ), ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΣΤΗΝ ΓΗ ΧΑΝΑΑΝ.

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ-ΓΙΑΧΒΕX ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΙΜΑΤΗΡΩΝ ΘΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η... «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΑΥΤΟ;


ΤΟ ΨΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ ΑΜΝΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΕΘΙΜΟ ΤΟΥ ΠΕΣΑΧ (ΠΑΣΧΑ), ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΣΤΗ ΓΗ ΧΑΝΑΑΝ...


Σχόλια

  1. ΙΗΣΟΥΣ-ΓΙΑΧΒΕX
    υπάρχει αυτό το όνομα στηνκαινή (μετα χριστό)
    διαθήκη αν όχι μήπως με αυτό το όνομα συνεχίζουμε την Εβραική παράδωση?
    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/3/09, 11:15 μ.μ.

    1) Από ολόκληρο το άρθρο, αυτό σε πείραξε ή έχεις να παρατηρήσεις; (...!)
    2) Μάθε από πού βγαίνει το όνομα «Ιησούς»
    3) Το όνομα Γιάχβεχ δεν καταργήθηκε, γιατί ο Θεός απλά είναι ο ίδιος και απαράλλακτος στους αιώνες.
    4) Η εβραϊκή παράδοση στα πλαίσια της Παλαιάς Διαθήκης καταργήθηκε μόνο ως προς την τυπολατρεία, το νόμο, τα οποία βέβαια οι κατά τ'άλλα «Ορθόδοξοι» θρησκευόμενοι και φανατικοί δε λένε να αφήσουν, σύμφωνα με το άρθρο του οποίου έχασες την ουσία.
    5) «Χριστός» γράφεται με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα.
    6) «εβραϊκή» και όχι «Εβραική»
    7) «παράδοση» και όχι «παράδωση»
    8) Επίλογος

    Γι’ αυτό ο απόστολος Παύλος μάς προειδοποιεί: «Βλέπετε μη σας εξαπατήσει κάποιος διαμέσου της φιλοσοφίας και της μάταιης απάτης, σύμφωνα με την παράδοση των ανθρώπων, σύμφωνα με τα στοιχεία του κόσμου, και όχι σύμφωνα με τον Χριστό. Επειδή, μέσα σ’ αυτόν κατοικεί ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΣΩΜΑΤΙΚΑ[7]» (Κολ. 2:8-9). Μην πλανιέστε με φιλοσοφικές αναλύσεις του προσώπου του Ιησού. Αυτός ενώ είναι τέλειος άνθρωπος, ταυτόχρονα είναι ΤΕΛΕΙΟΣ ΘΕΟΣ, διότι σ’ αυτόν κατοικεί όλο το πλήρωμα της θεότητας σωματικά!
    9) Ευχαριστώ, καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσεις λέει κι αυτό

    ΕΠΙΣΟΛΉ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΎΛΟΥ ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 1 (16-23)

    16Μη ουν τις υμας κρινέτω εν βρώσει και εν πόσει η εν μέρει εορτης η νεομηνίας η σαββάτων,
    17 α εστιν σκια των μελλόντων, το δε σωμα του Χριστου.
    18 μηδεις υμας καταβραβευέτω θέλων εν ταπεινοφροσύνη και θρησκεία των αγγέλων, α εόρακεν εμβατεύων, εικη φυσιούμενος υπο του νοος της σαρκος αυτου, 19 και ου κρατων την κεφαλήν, εξ ου παν το σωμα δια των αφων και συνδέσμων επιχορηγούμενον και συμβιβαζόμενον αυξει την αυξησιν του θεου.
    20 Ει απεθάνετε συν Χριστω απο των στοιχείων του κόσμου, τί ως ζωντες εν κόσμω δογματίζεσθε,
    21 Μη αψη μηδε γεύση μηδε θίγης,
    22 α εστιν πάντα εις φθοραν τη αποχρήσει, κατα τα εντάλματα και διδασκαλίας των ανθρώπων;
    23 ατινά εστιν λόγον μεν εχοντα σοφίας εν εθελοθρησκία και ταπεινοφροσύνη και αφειδία σώματος, ουκ εν τιμη τινι προς πλησμονην της σαρκός.

    Φίλε μου μια ερώτηση έκανα μια απορία είχα
    Απάντηση δεν πήρα
    Τα ορθογραφικά μου συγνώμη
    Για να σε καταλάβω θέλω την αγάπη σου όχι την
    επίθεση σου με το στυλ (εγώ τα ξέρω όλα και εσύ είσαι
    ένας φανατικός.)
    Αν σε ενόχλησα συγνώμη απλά μην απαντάς
    Είναι τόσο απλό
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/3/09, 3:36 μ.μ.

    Ωραία τα γράφεις, καλή η αντιγραφή - επικόλληση. Αυτά που επικόλησες, συμφωνούν απόλυτα με το άρθρο, ευχαριστώ πολύ που τα παρέθεσες, έστω και μονοτονικά.
    Την απάντηση την πήρες, τώρα αν δεν την καταλαβαίνεις ή εθελοτυφλείς, δικό σου το πρόβλημα.
    Την αγάπη μου την έχεις, γι' αυτό και σου απαντώ. Τώρα κατά πόσο τα ξέρεις όλα, εγώ αμφιβάλλω, αλλά αν τα ξέρεις όλα μπράβου σου. Δύσκολο πράγμα να τα ξέρει κανείς όλα, ιδιαίτερα επικίνδυνο όταν το ισχυρίζεται κιόλας.
    Φανατικός δεν είμαι, πιστός είμαι, αγαπώ την αλήθεια και τη δικαιοσύνη. Όσον αφορά το ύφος, «όποιος έχει τη μύγα... μυγιάζεται.»
    Θα σε παρακαλέσω αν έχεις να κάνεις κάποια σχόλια, ιδιαίτερα σε ξένα ημερολόγια, να τα κάνεις καλοπροαίρετα, με σωστή ορθογραφία και συντακτικό και με φόβο Θεού, χωρίς προκατάληψη, και να εκτιμάς την ουσία και όχι να ψάχνεις τα κατ' εσένα ψεγάδια (που δεν υπάρχουν όπως έλαβες την απάντησή σου, είτε την κατάλαβες είτε όχι) για να δημιουργήσεις εντυπώσεις «διυλίζοντας κώνωπα και καταπίνοντας κάμηλο».
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν κοιτάξεις το σχόλιό σου θα δεις ότι εσύ είπες ότι
    οι κατά τ'άλλα" «Ορθόδοξοι» θρησκευόμενοι και φανατικοί δε λένε να αφήσουν, σύμφωνα με το άρθρο του οποίου έχασες την ουσία"
    η παρένθεση πάει σε εσένα "με το στυλ (εγώ τα ξέρω όλα και εσύ είσαι
    ένας φανατικός.)"στο στυλ δηλαδή
    η αντιγραφή επικόλληση σε ενόχλησε?
    με συγχωρείς αδελφέ μου αλλά
    μην στέκεις στην εικόνα αλλά στην ουσία
    η ουσία είναι βαθιά πολύ βαθιά θα έλεγα ΄
    ο "κακοπροέραιτος φανατικός ανορθόγραφος ασύντακτος και προκατελημένος αναγνώστης" σου
    προσπάθησε να ξαναδιαβάσεις ξανά και ξανά
    με καλή θέληση τα σχόλιά μου και δώσε τα να τα διαβάσει και κάποιος φίλος σου
    αν συνεχίσεις να τα λες κακοπροαίρετα τότε
    απάντησε μου για τελευταία φορά το πού και πώς φαίνεται αυτό και δεν θα ξανά σου γράψω ποτέ τίποτα
    τα μπλοκ εφόσον είναι ελεύθερης πρόσβασης
    είναι δημόσια
    και πάλι με συγχωρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/3/09, 2:08 μ.μ.

    Θέλω να πιστεύω ότι τα σχόλιά σου είναι καλοπροαίρετα. Το θέμα είναι να πιάνουμε την ουσία ενός άρθρου είτε συμφωνούμε είτε όχι. Σου ζητώ συγνώμη αν σε παρεξήγησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δόξα στον Κύριο
    καλή σου μέρα τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου