Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από ΕΛ.ΤΑ. Ταχυμεταφορές στη Ρόδο


Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από ΕΛ.ΤΑ. Ταχυμεταφορές στη Ρόδο
Θα ήθελα να ταπεινά να εκφράσω έντονη απογοήτευσή μου από τις υπηρεσίες που προσφέρονται στη Ρόδο από το τοπικό γραφείο της ΕΛ.ΤΑ. Ταχυμεταφορές.
Συγκεκριμένα, ενώ έχω επανειλημμένα και έντονα επισημάνει στην υπάλληλο του γραφείου ότι λόγω της εργασίας μου επιθυμώ σε κάθε περίπτωση οι αποστολές των εμπορευμάτων από την εταιρεία LR Health & Beauty Systems της οποίας είμαι συνεργάτης από το 2000 να μου παραδίδονται απογευματινές ώρες λόγω της πρωινής μου απασχόλησης εκτός πόλης Ρόδου, εντούτοις η υπηρεσία στη Ρόδο με ευθύνη προφανώς της υπαλλήλου, εμμένει να σημειώματα στην πόρτα άφιξης εμπορευμάτων κατά τις πρωινές ώρες και μάλιστα εκθέτοντας την
πόρτα της αυλής πέρα για πέρα ανοικτή. Τουλάχιστον θα μπορούσε η εν λόγω υπάλληλος να κάνει μιαν απλή τηλεφωνική επικοινωνία πριν την παράδοση προκειμένου ο «ταχυμεταφορέας» να μην κάνει άσκοπες βόλτες μέσα στην πόλη παραδίδοντας μόνο χαρτάκια στις πόρτες και μετά να ζητάνε από τους παραλήπτες να περάσουν οι ίδιοι να παραλάβουν τα εμπορεύματά τους...
Χθες και πάλι εξηγώντας τα παραπάνω στην υπάλληλο που απαντά το τηλέφωνο στην υπηρεσία των ΕΛ.ΤΑ. Ταχυμεταφορές στη Ρόδο, αντιμετώπισα για πολλοστή φορά την ειρωνία της και το έντονο επικριτικό της ύφος, σαν να έπρεπε να της απολογηθώ κιόλας που απουσίαζα πρωινές ώρες από το σπίτι μου εν πλήρη γνώση της. Μάλιστα μου ζήτησε να περάσω ο ίδιος να παραλάβω το δέμα μου αντί τουλάχιστον πρώτα να προτείνει άλλη μέρα και ώρα, λογικά την ίδια ή το πολύ την επόμενη. Όταν της είπα ότι δεν έχω το χρόνο να μεταβαίνω στα γραφεία σας για να παραλαμβάνω μόνος μου το πακέτο κάθε φορά, με ειρωνικό ύφος απάντησε «Ε τότε να περιμένετε τη Δευτέρα!», και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που απαντά σε τέτοιο ύφος. Είχε μάλιστα το θράσος να με ρωτήσει ποιος είναι ομαδάρχης μου (υπεύθυνος) στην εταιρία από την οποία περιμένω τα προϊόντα, ενώ πριν προλάβω να τελειώσω, ομολογουμένως αναγκασμένος να της απαντήσω σε έντονο ύφος, μου έκλεισε και το τηλέφωνο.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, προ ημερών ξανά είχαμε μιαν παραγγελία, και «συμπτωματικά» πάλι βρήκαμε χαρτάκι στην πόρτα Παρασκευή πρωί με ώρα άφιξης 10:30, ενώ είχαμε επισημάνει ότι λείπουμε τα πρωινά και ζητήσαμε επίμονα να προηγείται πάντα τηλεφωνική επικοινωνία πριν την παράδοση. Βρήκαμε την εξώπορτα απασφαλισμένη και ανοικτή όπως συνήθως, ενώ έχουμε μαρτυρίες από την απέναντι γειτόνισσα ότι την προηγούμενη φορά παρατήρησε ότι ο υπάλληλος ούτε καν χτύπησε το κουδούνι ή την πόρτα, παρά μόνο παράτησε το χαρτάκι ειδοποίησης και έφυγε αφήνοντας ανοικτή την εξώπορτα. Μάλιστα και η σύζυγός μου ομολόγησε ότι την προηγούμενη φορά βρήκε πάλι χαρτάκι στην πόρτα ενώ εκείνη ήταν μέσα στο σπίτι και δεν άκουσε ούτε πόρτα ούτε κουδούνι...
Τελικά και την τελευταία παραγγελία αναγκάστηκε να την παραλάβει η συζυγός μου, η οποία με έκπληξή της διαπίσωσε ότι το πακέτο που μας παρέδωσαν ήταν σκισμένο, ανοιγμένο από μιαν ολόκληρη πλευρά, και μάλιστα με τρόπο που φαινόταν σαν να ανοίχτηκε με ψαλίδι ή μαχαίρι... Στην ερώτησή της γιατί συμβαίνει αυτό, δεν πήρε καμιάν απάντηση...
Θεωρώ απαράδεκτη αυτού του είδους την εξυπηρέτηση από μια υπηρεσία δημοσίου συμφέροντος και τέτοια αντιμετώπιση κατ' επανάληψη.
Για την παραπάνω αντιμετώπιση έχω ήδη ενημερώσει την εταιρία με την οποία συνεργάζομαι τόσο τοπικά όσο και στα κεντρικά της στην Αθήνα για την απαράδεκτη εξυπηρέτηση και οι ίδιοι με επιβεβαίωσαν ότι έχουν ήδη υπόψην τους την εν λόγω υπάλληλο και από άλλες καταγγελίες και πλέον επιφυλλάσομαι να προβώ σε περαιτέρω καταγγελίες αν επαναληφθεί τέτοιου είδους απαράδεκτη συμπεριφορά από την εν λόγω υπηρεσία μέσω μιας αγενέστατης υπαλλήλου και την οποία ειλικρινά απορώ με ποια κριτήρια προσλήφθηκε και με ποια κριτήρια παραμένει σε μια τέτοια θέση.

Με τιμή,

Εμμανουήλ Χρύσης
Σύμβουλος Πωλήσεων
LR Health & Beauty Systems

Σχόλια