Πολιτικό Μάρκετινγκ

Εξειδικευμένα Σεμινάρια                                           

Eμμανουήλ Χρύσης - Sent from my BlackBerry® smartphone


From: "Global Greece" <bf@globalgreece.gr>
Sender: Global Greece <bf@globalgreece.gr>
Date: Mon, 21 Jun 2010 21:46:38 +0300
To: <emmanuel@pasok.gr>
Subject: Πολιτικό Μάρκετινγκ

             

                                                                                     Εξειδικευμένα Σεμινάρια

                                                                                         ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Πολιτικό Μάρκετινγκ & Επικοινωνία

Το μάρκετινγκ στην πολιτική διαφέρει από το marketing των προϊόντων  ή των υπηρεσιών; Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία του επιχειρηματικού marketing και της επικοινωνίας, προς όφελος ενός πολιτικού ή ενός κόμματος? Πως μπορεί ο υποψήφιος να κτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το εκλογικό σώμα?

Το πολιτικό marketing είναι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην χώρα μας. Οι αρχές του πολιτικού marketing, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!


Σε Ποιους Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε νυν και υποψήφιους πολιτικούς, καθώς επίσης και σε συμβούλους επικοινωνίας, μάρκετινγκ, δημοσιογράφους και εργαζόμενους σε πολιτικά γραφεία.


Σκοπός σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι

(1) να γνωρίσουν και εξοικειωθούν με τις αρχές του πολιτικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας και

(2) να μάθουν πώς μπορούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη ώστε να χτίσουν μια καλύτερη σχέση με το εκλογικό σώμα και τελικά να εκλεγούν.


Θεματικές ενότητες σεμιναρίου:

1.                Το Μάρκετινγκ σχέσεων:

·                    Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων, όχι απλά προώθηση

·                    Μάρκετινγκ και πολιτική: σύγκλιση δύο διαφορετικών πεδίων

·                    Η πολιτική αγορά και ο πολίτης ως καταναλωτής

·                    Το πολιτικό «προϊόν»

2.                Ο στρατηγικός σχεδιασμός πολιτικού μάρκετινγκ

·                    Η διαμόρφωση της εικόνας ενός υποψηφίου

·                    Διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό

·                    Ο ρόλος των δημοσκοπήσεων

·                    Βασικές πολιτικές θέσεις

·                    Διαχείριση εσωκομματικών αντιπαραθέσεων

·                    Προϋπολογισμός

3.                Πολιτική Επικοινωνία

·                    Η σημασία της προσωπικής εμφάνισης

·                    Το πολιτικό γραφείο

·                    Ο ρόλος των ΜΜΕ

·                    Δημόσιοι λόγοι και εμφανίσεις

·                    Τρόποι απόκτησης πρόσβασης σε ΜΜΕ

·                    Διάφορα μέσα προώθησης (διαφήμιση, δημοσιότητα, άμεσο μάρκετινγκ)

·                    Σύγχρονα μέσα και πολιτική επικοινωνία

·                    Διαχείριση νίκης, διαχείριση ήττας


Προσδοκώμενα αποτελέσματα

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα να γνωρίζουν πώς μπορούν να διαμορφώσουν μια ισχυρή υποψηφιότητα ενός πολιτικού, να χτίσουν την εικόνα του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να τον διαφοροποιήσουν σε σχέση με τους συνυποψηφίους του, να οργανώσουν την προεκλογική καμπάνια του, να χειρίζονται αποτελεσματικότερα τα ΜΜΕ υπέρ του υποψηφίου και θα γνωρίζουν τους τρόπους καλύτερης επικοινωνίας του υποψηφίου με τους ψηφοφόρους.


Εισηγητής σεμιναρίου

Δρ. Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου, οικονομολόγος - επικοινωνιολόγος. Έχει πολλές διεθνείς δημοσιεύσεις σχετικά με το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου και ενός μοντέλου εκλογής υποψηφίων.



ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 
6 Ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ
- Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010,   16.00-22.00

Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Σάββατο 3 Ιουλίου 2010, 11.00-17.00

Hotel Les Lazaristes, Κολοκοτρώνη 16 Σταυρούπολη.



ΚΟΣΤΟΣ:  
  
195 Euro (-15% για έγκαιρη συμμετοχή)

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack, πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.

ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

                                                                                                           .

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.



Αίτηση Συμμετοχής 
(click)

Με φιλικούς Χαιρετισμούς

Για την Global Greece                                        


Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ,
DipM, MIEx.          

Global Greece  - International Business Projects

Thomas Building, 9th km. ThessalonikiThermiPOBox. 60689, 570 01 Thessaloniki, Greece

Tel: +30 2310474191, Fax: +30 2310474192, Email: info@globalgreece.gr Web: www.globalgreece.gr

Σκοπός μας είναι η ενημέρωσή σας σχετικά με την ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών και του διεθνούς εμπορίου γενικότερα. Αυτό το μήνυμα πληρεί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί διαφημιστικών μηνυμάτων. Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής. (Directiva 2002/31/CE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Relative as A5-270/2001 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.  Εάν λάβατε το μήνυμα αυτό κατά λάθος, παρακαλώ δεχθείτε τις απολογίες μας για την ενόχληση. Για να διαγραφεί η διεύθυνση σας παρακαλώ πατήστε εδώ: 

Σχόλια