Eμμανουήλ Χρύσης - Sent from my BlackBerry® smartphone
Εξειδικευμένα Σεμινάρια ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ | |
| |
Το μάρκετινγκ στην πολιτική διαφέρει από το marketing των προϊόντων ή των υπηρεσιών; Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία του επιχειρηματικού marketing και της επικοινωνίας, προς όφελος ενός πολιτικού ή ενός κόμματος? Πως μπορεί ο υποψήφιος να κτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με το εκλογικό σώμα? Το πολιτικό marketing είναι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην χώρα μας. Οι αρχές του πολιτικού marketing, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!
Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε νυν και υποψήφιους πολιτικούς, καθώς επίσης και σε συμβούλους επικοινωνίας, μάρκετινγκ, δημοσιογράφους και εργαζόμενους σε πολιτικά γραφεία.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι (1) να γνωρίσουν και εξοικειωθούν με τις αρχές του πολιτικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας και (2) να μάθουν πώς μπορούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη ώστε να χτίσουν μια καλύτερη σχέση με το εκλογικό σώμα και τελικά να εκλεγούν.
1. Το Μάρκετινγκ σχέσεων: · Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων, όχι απλά προώθηση · Μάρκετινγκ και πολιτική: σύγκλιση δύο διαφορετικών πεδίων · Η πολιτική αγορά και ο πολίτης ως καταναλωτής · Το πολιτικό «προϊόν» 2. Ο στρατηγικός σχεδιασμός πολιτικού μάρκετινγκ · Η διαμόρφωση της εικόνας ενός υποψηφίου · Διαφοροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό · Ο ρόλος των δημοσκοπήσεων · Βασικές πολιτικές θέσεις · Διαχείριση εσωκομματικών αντιπαραθέσεων · Προϋπολογισμός 3. Πολιτική Επικοινωνία · Η σημασία της προσωπικής εμφάνισης · Το πολιτικό γραφείο · Ο ρόλος των ΜΜΕ · Δημόσιοι λόγοι και εμφανίσεις · Τρόποι απόκτησης πρόσβασης σε ΜΜΕ · Διάφορα μέσα προώθησης (διαφήμιση, δημοσιότητα, άμεσο μάρκετινγκ) · Σύγχρονα μέσα και πολιτική επικοινωνία · Διαχείριση νίκης, διαχείριση ήττας
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα να γνωρίζουν πώς μπορούν να διαμορφώσουν μια ισχυρή υποψηφιότητα ενός πολιτικού, να χτίσουν την εικόνα του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να τον διαφοροποιήσουν σε σχέση με τους συνυποψηφίους του, να οργανώσουν την προεκλογική καμπάνια του, να χειρίζονται αποτελεσματικότερα τα ΜΜΕ υπέρ του υποψηφίου και θα γνωρίζουν τους τρόπους καλύτερης επικοινωνίας του υποψηφίου με τους ψηφοφόρους.
Δρ. Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου, οικονομολόγος - επικοινωνιολόγος. Έχει πολλές διεθνείς δημοσιεύσεις σχετικά με το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου και ενός μοντέλου εκλογής υποψηφίων.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Σάββατο 3 Ιουλίου 2010, 11.00-17.00 Hotel Les Lazaristes, Κολοκοτρώνη 16 Σταυρούπολη.
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack, πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece. ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Με φιλικούς Χαιρετισμούς Για την Global Greece
| |
Σκοπός μας είναι η ενημέρωσή σας σχετικά με την ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών και του διεθνούς εμπορίου γενικότερα. Αυτό το μήνυμα πληρεί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί διαφημιστικών μηνυμάτων. Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής. (Directiva 2002/31/CE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Relative as A5-270/2001 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Εάν λάβατε το μήνυμα αυτό κατά λάθος, παρακαλώ δεχθείτε τις απολογίες μας για την ενόχληση. Για να διαγραφεί η διεύθυνση σας παρακαλώ πατήστε εδώ: |
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου