[teachers] 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» - 2η ανακοίνωση

Δεύτερη Ανακοίνωση - Δεκέμβριος 2010
 
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των  Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη»
 
Σύρος 6, 7, 8 Μαΐου 2011
 
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
 
Σκοπός του Συνεδρίου
Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές τους έτσι όπως διαμορφώνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης των θεμάτων διδακτικής μεθοδολογίας με την αξιοποίηση ΤΠΕ.
 
Το 6ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:
• Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
• Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
• Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
• Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
• Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής.
• Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
 
Πιο αναλυτικά, το Συνέδριο απευθύνεται στους/στις Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους Επιμορφωτές των ΤΠΕ, καθώς και στους/στις Σχολικούς Συμβούλους, και γενικότερα στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη συμβολή των ΤΠΕ στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά.
 
Το Συνέδριο αφορά τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση, που αναζητά τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη βελτίωση της Μαθησιακής και Διδακτικής Διαδικασίας και την καλύτερη οργάνωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας (Παιδαγωγική αξιοποίηση των λογισμικών, χρήση του διαδικτύου στη διδακτική πράξη, υπηρεσίες του WEB 2.0).
 
Διοργάνωση

Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu)⇨
Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr)⇨
Εκπαιδευτική Πύλη Εκπαιδευτικών Ν. Αιγαίου (www.epyna.gr)⇨
Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Σύρος) 
Πρόσκληση Εργασιών
Η Συντονιστική Επιτροπή καλεί όσους/ες ενδιαφέρονται να υποβάλουν εργασίες-εισηγήσεις σχετικές με τη θεματολογία του Συνεδρίου. Στο Συνέδριο μπορούν να υποβληθούν τέσσερις κατηγορίες εργασιών-εισηγήσεων. Το πλήρες κείμενο της εισήγησης δε θα πρέπει να ξεπερνά το μέγιστο αριθμό σελίδων που αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία εισήγησης, δηλαδή:
• Πλήρεις Εισηγήσεις: 6-10 σελίδες.
• Σύντομες Εισηγήσεις: 4-6 σελίδες.
• Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): 3-4 σελίδες.
• Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): 3-4 σελίδες.
Πλήρεις Εισηγήσεις: Αφορούν σε ολοκληρωμένες ερευνητικές εργασίες, μελέτες, διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 10 σελίδες.
Σύντομες Εισηγήσεις: Αφορούν σε ερευνητικές εργασίες, μελέτες, διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ που βρίσκονται σε εξέλιξη. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.
Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): Με τις συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν ανοιχτές συζητήσεις γύρω από ένα ειδικό θέμα.
Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε συνεδρίας θα είναι 90 λεπτά. Κάθε στρογγυλή τράπεζα θα πρέπει να περιλαμβάνει το πολύ 4-5 εισηγήσεις. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε συνεδρίας θα είναι 90 λεπτά. Το σχετικό κείμενο για κάθε παρουσίαση δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.
Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): Παρουσίαση, διδασκαλία ή επιμόρφωση σε διδακτικές προσεγγίσεις και περιβάλλοντα διδασκαλίας, σε εκπαιδευτικό λογισμικό και άλλες εφαρμογές για εκπαιδευτική χρήση. Θα διεξαχθούν αποκλειστικά σε δικτυωμένα εργαστήρια Η/Υ και θα χρησιμοποιηθούν φύλλα οδηγιών ή/και φύλλα εργασίας. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε εργαστηριακής παρουσίασης θα είναι 1-3 ώρες. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες. Οι εκπαιδευτές θα πρέπει να συνυποβάλλουν τα φύλλα εργασίας ή/και τα φύλλα οδηγιών που θα χρησιμοποιήσουν.
 
5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί σε παράλληλη εκδήλωση η βράβευση των καλύτερων εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, καθώς και Διοικητικών Μονάδων (Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης) που θα λάβουν μέρος στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων.
Ο 5ος  Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων συνδιοργανώνεται από την «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) και την Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).
Ο διαγωνισμός αυτός αποτελεί συνέχεια των τεσσάρων προηγούμενων επιτυχημένων διαγωνισμών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 4ου και 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση στη Σύρο τα έτη 2007 και 2009, καθώς και, του 1ου και 2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας τα έτη 2008 και 2010 αντίστοιχα.
Οι διαδικτυακοί τόποι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να συμπληρώσουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στη διεύθυνση
http://www.ekped.gr/?p=211 μέχρι
28 Φεβρουαρίου 2011. Πληροφορίες για τη διαδικασία υποβολής αίτησης συμμετοχής στο διαγωνισμό και για τα κριτήρια αξιολόγησης έχουν αναρτηθεί στη διεύθυνση
http://www.ekped.gr/?p=211 .
 
Δείτε
εδώ το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης.

Εστάλη από τη συσκευή μου BlackBerry®
Διευκρίνιση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οι πληροφορίες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτό το μήνυμα είναι εμπιστευτικές και η χρήση τους επιτρέπεται μόνον από τον αναφερόμενο παραλήπτη. Εάν έχετε λάβει το παρόν μήνυμα από λάθος και δεν είστε ο προοριζόμενος παραλήπτης, σας ενημερώνουμε ότι αποκάλυψη, αναπαραγωγή, διανομή ή οποιασδήποτε άλλης μορφής χρήση των περιεχομένων του παρόντος μηνύματος απαγορεύεται. Επίσης παρακαλείσθε να αποστείλετε το αρχικό μήνυμα στη διεύθυνση

echrysis@sch.gr, καθώς και στη συνέχεια να διαγράψετε το μήνυμα από το σύστημά σας.

Οι επικοινωνίες μέσω του Διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς και για τον λόγο αυτό ο αποστολέας δεν αποδέχεται νομική ευθύνη για τα περιεχόμενα του παρόντος μηνύματος και για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί από ιούς που είναι δυνατόν να εισαγάγει.

Σας Ευχαριστούμε,

Εμμανουήλ Χρύσης

Email Disclaimer
The information in this email is confidential and is intended solely for the addressee(s). If you have received this transmission in error, and you are not an intended recipient, be aware that any disclosure, copying, distribution or use of this transmission or its contents is prohibited. Furthermore, you are kindly requested to send us back the original message at the address

echrysis@sch.gr, and delete the message from your system immediately.

Internet communications are not secure and therefore the sender does not accept legal responsibility for the contents of this message and for any damage whatsoever that is caused by viruses being passed.

Thank You,

Emmanuel Chrysis
*************************************************


From: Εκπαιδευτικοί <teachers@sch.gr>
Sender: teachers-bounces@sch.gr
Date: Wed, 29 Dec 2010 09:42:07 +0000
To: dim@sch.gr<dim@sch.gr>; gym@sch.gr<gym@sch.gr>; lyk@sch.gr<lyk@sch.gr>; epal@sch.gr<epal@sch.gr>; epas@sch.gr<epas@sch.gr>; teachers@sch.gr<teachers@sch.gr>; idiotika@sch.gr<idiotika@sch.gr>; nip@sch.gr<nip@sch.gr>
ReplyTo: listserver@sch.gr
Subject: [teachers] 6ο Πανελλήνιο Συνέ δριο των Εκπαιδευτικών γ ια τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση τ ων Τεχνολογιών της Πληρο φορίας και της Επικοινων ίας στη Διδακτική Πράξη» - 2η ανακοίνωση

Δεύτερη Ανακοίνωση - Δεκέμβριος 2010
 
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των  Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη»
 
Σύρος 6, 7, 8 Μαΐου 2011
 
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
 
Σκοπός του Συνεδρίου
Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές τους έτσι όπως διαμορφώνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης των θεμάτων διδακτικής μεθοδολογίας με την αξιοποίηση ΤΠΕ.
 
Το 6ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:
• Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
• Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
• Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
• Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
• Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής.
• Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
 
Πιο αναλυτικά, το Συνέδριο απευθύνεται στους/στις Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους Επιμορφωτές των ΤΠΕ, καθώς και στους/στις Σχολικούς Συμβούλους, και γενικότερα στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη συμβολή των ΤΠΕ στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά.
 
Το Συνέδριο αφορά τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση, που αναζητά τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη βελτίωση της Μαθησιακής και Διδακτικής Διαδικασίας και την καλύτερη οργάνωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας (Παιδαγωγική αξιοποίηση των λογισμικών, χρήση του διαδικτύου στη διδακτική πράξη, υπηρεσίες του WEB 2.0).
 
Διοργάνωση
Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu)
Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr)
Εκπαιδευτική Πύλη Εκπαιδευτικών Ν. Αιγαίου (www.epyna.gr)
Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Σύρος)
 
Πρόσκληση Εργασιών
Η Συντονιστική Επιτροπή καλεί όσους/ες ενδιαφέρονται να υποβάλουν εργασίες-εισηγήσεις σχετικές με τη θεματολογία του Συνεδρίου. Στο Συνέδριο μπορούν να υποβληθούν τέσσερις κατηγορίες εργασιών-εισηγήσεων. Το πλήρες κείμενο της εισήγησης δε θα πρέπει να ξεπερνά το μέγιστο αριθμό σελίδων που αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία εισήγησης, δηλαδή:
• Πλήρεις Εισηγήσεις: 6-10 σελίδες.
• Σύντομες Εισηγήσεις: 4-6 σελίδες.
• Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): 3-4 σελίδες.
• Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): 3-4 σελίδες.
Πλήρεις Εισηγήσεις: Αφορούν σε ολοκληρωμένες ερευνητικές εργασίες, μελέτες, διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 10 σελίδες.
Σύντομες Εισηγήσεις: Αφορούν σε ερευνητικές εργασίες, μελέτες, διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ που βρίσκονται σε εξέλιξη. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 6 σελίδες.
Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): Με τις συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες και να γίνουν ανοιχτές συζητήσεις γύρω από ένα ειδικό θέμα. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε συνεδρίας θα είναι 90 λεπτά. Κάθε στρογγυλή τράπεζα θα πρέπει να περιλαμβάνει το πολύ 4-5 εισηγήσεις. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε συνεδρίας θα είναι 90 λεπτά. Το σχετικό κείμενο για κάθε παρουσίαση δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες.
Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): Παρουσίαση, διδασκαλία ή επιμόρφωση σε διδακτικές προσεγγίσεις και περιβάλλοντα διδασκαλίας, σε εκπαιδευτικό λογισμικό και άλλες εφαρμογές για εκπαιδευτική χρήση. Θα διεξαχθούν αποκλειστικά σε δικτυωμένα εργαστήρια Η/Υ και θα χρησιμοποιηθούν φύλλα οδηγιών ή/και φύλλα εργασίας. Η προβλεπόμενη μέγιστη διάρκεια κάθε εργαστηριακής παρουσίασης θα είναι 1-3 ώρες. Το κείμενο δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες. Οι εκπαιδευτές θα πρέπει να συνυποβάλλουν τα φύλλα εργασίας ή/και τα φύλλα οδηγιών που θα χρησιμοποιήσουν.
 
5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί σε παράλληλη εκδήλωση η βράβευση των καλύτερων εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, καθώς και Διοικητικών Μονάδων (Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης) που θα λάβουν μέρος στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων.
Ο 5ος  Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων συνδιοργανώνεται από την «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) και την Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).
Ο διαγωνισμός αυτός αποτελεί συνέχεια των τεσσάρων προηγούμενων επιτυχημένων διαγωνισμών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 4ου και 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση στη Σύρο τα έτη 2007 και 2009, καθώς και, του 1ου και 2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας τα έτη 2008 και 2010 αντίστοιχα.
Οι διαδικτυακοί τόποι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να συμπληρώσουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στη διεύθυνση http://www.ekped.gr/?p=211 μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2011. Πληροφορίες για τη διαδικασία υποβολής αίτησης συμμετοχής στο διαγωνισμό και για τα κριτήρια αξιολόγησης έχουν αναρτηθεί στη διεύθυνση http://www.ekped.gr/?p=211 .
 
Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης.
 
 
 

Σχόλια