ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

H ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
«Η διαδικασία πώλησης και τα μυστικά της σε περίοδο κρίσης»
Παρακολουθήστε τις ειδήσεις τελευταία; Δύσκολο να αποφύγετε τα κακά νέα και το ναυάγιο.
Εσείς όμως θα πρέπει αύριο το πρωί, σήμερα να βγείτε έξω στην αγορά και να πουλήσετε η να προσελκύεται πελάτες στο κατάστημα σας, στην επιχείρησης σας.
 Ένα πράγμα που μπορείτε να πείτε με σιγουριά για την οικονομική κρίση. Θα πρέπει να τα δείτε όλα στην προοπτική.  Αν δεν πουλάτε τρόφιμα, νερό, αέρα, στέγη, ή επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ξαφνικά είστε μια πολυτέλεια.  Μαντέψτε τι περικόπτουν πρώτα οι καταναλωτές σε περίοδο κρίσης, πως συμπεριφέρονται και πως διαμορφώνεται ο ανταγωνισμός. Τα πράγματα είναι τόσο σφιχτά και  άνθρωποι εξετάζουν τα πάντα ρωτώντας, "Τι μπορώ να ζήσω χωρίς."

Μπορείτε να ακούσετε τους ανθρώπους σε ολόκληρη την Ελλάδα, από τις ειδήσεις μέχρι το metro η το λεωφορείο, μια λέξη φαίνεται να είναι στην άκρη της γλώσσας όλων: φόβος.
Σε κάθε κρίση, υπάρχει ευκαιρία.
Παρά τα μηνύματα και  τις παραστάσεις από τις ειδήσεις, ο κόσμος δεν πρόκειται να σταματήσει να αγοράζει.
Ο ήλιος πρόκειται να καταλήξει από τα  ανατολικά στα δυτικά, και μια άλλη μέρα θα ξεδιπλώνεται. Η ημέρα αυτή είναι μια κενή πλάκα. Η ημέρα αυτή είναι η ευκαιρία μέσα από την κρίση.Δεν έχει σημασία πόσο κακή είναι η οικονομία μπορεί ή δεν μπορεί να είναι, οι άνθρωποι και οι εταιρείες εξακολουθούν να έχουν προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν. Και, θα εξακολουθούν να χρειάζονται βοήθεια για την επίλυσή τους. Οι πωλήσεις δεν πρόκειται να σταματήσει.         ΣκοπόςΝα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.

Να προσαρμόζουν τις τεχνικές πώλησης στις απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Να κατανοήσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης

Να αντιληφτούν την δομή της κρίσης και να δημιουργούν πλάνα και στρατηγικές για επιτυχημένες πωλησεις.

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν  την κρίση μέσα από την μελέτη εταιρειών

Να δώσει στρατηγικές κατευθύνσεις και συμβουλές για να πουλάμε στην κρίση

Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αναλύσει στρατηγικές, έτσι όπως τις διαμορφώνουν θεωρητικοί και επιχειρηματίες.

Πού απευθύνεται            

Προϊσταμένους Τμημάτων Πωλήσεων       
Σε όλα τα στελέχη πού ασχολούνται με πωλησεις     Πωλητές
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του σεμιναρίου είναι σε θέση
να απαντήσουν σε βασικά ερωτήματα όπως:
Πώς αντιμετωπίζω την κρίση;

Πώς επενδύω στην κρίση;

Πώς δημιουργώ στρατηγικές ανάπτυξης;

Τι στρατηγικές η τακτικές κινήσεις να κάνω; Να μειώσω την τιμή, μειώσω το προσωπικό, να αυξήσω την γκάμα;

Περιεχόμενα• Η δομή της κρίσης και πως επηρεάζει τον σχεδιασμό των πωλήσεωνTα προσόντα για αστέρια πωλητές και τι απαιτείται για να φτάσεις στην κορυφή
• Η σωστή επικοινωνία και ψυχολογική προετοιμασία


• Η σημασία του σχεδιασμού και η πειθαρχία στην εκτέλεση του.


• 15 Συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης στην κρίση.
• Τακτικές συνεργασίας με  πελάτες.


• Μην πουλάτε δημιουργείστε προϋποθέσεις αγοράς.


• Η σημασία της σωστής δημιουργικής  θετικής προσέγγισης


• Οι τεχνικές της αποτελεσματικής παρουσίασης και της συμμετοχής του πελάτη.


• Αμοιβαίο όφελος και κέρδος. Κατάσταση win-win όπου υπάρχει όφελος για όλους.
• Η σημασία της γνώσης του πελάτη.


ΟΜΙΛΗΤΗΣ –
Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣΕισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.
Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
18 Φεβρουαρίου στην Αθήνα Στο Ξενοδοχείο stratos vasilikos 16:00-21.3019 Φεβρουαρίου στην Θεσσαλονίκη Στο Ξενοδοχείο Daios Hotel 10:00-15.30
TIMH: 205 ΕΥΡΩ.
Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ..

* Το παρόν μήνυμα (email) δε θεωρείται spam, διότι έχει πλήρη τα στοιχεία του αποστολέα. Εάν πιστεύετε ότι έχετε λάβει κατά λάθος
ή δε θέλετε να λαμβάνετε ενημερωτικά Newsletters από το συγκεκριμένο αποστολέα, παρακαλούμε απαντήστε στο παρόν με την ένδειξη "UNSUBSCRIBE".

Εστάλη από τη συσκευή μου BlackBerry®.


From: "ALBERT CONSULTING" <info@albertconsulting.gr>
Sender: ALBERT CONSULTING <info@albertconsulting.gr>
Date: Wed, 2 Feb 2011 14:24:00 +0200
To: <emmanuel@pasok.gr>
Subject: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Σχόλια