Ο χρήστης George Kakoullis δημοσίευσε στον Τοίχος της σελίδας Κέντρο Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινων...

Ο χρήστης George Kakoullis δημοσίευσε στον Τοίχος της σελίδας Κέντρο Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης (Κ.Α.Φ.Κ.Α) Ρόδου.
"S.O.S. ΕΝΑΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΙΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ 7 ΦΙΑΛΕΣ ΑΙΜΑ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΣΤΟ 6999765421 Η ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΔΩ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΩΤΕΡΟΝ."
Reply to this email to comment on this Wall post.

Eμμανουήλ Χρύσης - emmanuelch.wordpress.com - Sent from my BlackBerry® smartphone


From: "Facebook" <notification+yoo9jyzc@facebookmail.com>
Date: Tue, 28 Jun 2011 12:58:23 -0700
To: Εμμανουήλ Χρύσης<emmanuelhrisis@gmail.com>
ReplyTo: Απαντήστε στο σ χόλιο <c+24ai89r000000oo1reg0k0027bzv8bx1s001byhfa402v000000hp8uok1tf1i@reply.facebook.com>
Subject: Ο χρήστης Georg e Kakoullis δημ οσίευσε στον Το ίχος της σελίδα ς Κέντρο Αποθερ απείας Φυσικής και Κοινων...

facebook
Ο χρήστης George Kakoullis δημοσίευσε στον Τοίχος της σελίδας Κέντρο Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης (Κ.Α.Φ.Κ.Α) Ρόδου.
"S.O.S. ΕΝΑΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΙΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ 7 ΦΙΑΛΕΣ ΑΙΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΣΤΟ 6999765421 Η ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΔΩ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΩΤΕΡΟΝ."
Εμφάνιση αυτής της δημοσίευσης τοίχου
Reply to this email to comment on this Wall post.
Το μήνυμα έχει σταλεί στη διεύθυνση emmanuelhrisis@gmail.com. Αν δεν θέλετε να λαμβάνετε αυτά τα email από το Facebook στο μέλλον ή αν δεν θέλετε να χρησιμοποιείται η προσωπική σας διεύθυνση email για προτάσεις φιλίας, τότε: απενεργοποίηση εγγραφής. Facebook, Inc. P.O. Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Σχόλια