ΕΠΙΚΑΙΡΗ & ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΤΕΣ

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Σεμινάριο: ΟΔΗΓΟΣ «ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ» για πωλητές και επαγγελματίες σε περιόδους οικονομικής κρίσης και αβεβαιότητας 

Σάββατο 12 Νοεμβρίου,  Ώρες 10:00 - 13:00

∙         Ανησυχείτε για το επαγγελματικό σας μέλλον;
∙         Βλέπετε τις πωλήσεις σας να μειώνονται;
∙         Δυσκολεύεστε να κλείσετε νέες δουλειές;
∙         Βλέπετε τους πελάτες σας να γίνονται όλο και περισσότερο αναβλητικοί και αναποφάσιστοι;∙         Μήπως αισθάνεστε τη «γη να τρέμει κάτω από τα πόδια σας»;
∙         Νιώθετε να σας εγκαταλείπουν τα αποθέματα ελπίδας, αισιοδοξίας και δύναμης για να συνεχίσετε την προσπάθεια;
∙         Σας «πνίγει» η αγωνία σχετικά με το πώς θα αντιμετωπίσετε τις υποχρεώσεις σας σε μια αγορά που «στερεύει» από νέες δουλειές;
∙         Έχετε κουραστεί από το να σκέφτεστε τρόπους, ιδέες και πρακτικές που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας; 

Δεν είστε μόνοι!

 

Ο Άκης Αγγελάκης παρουσιάζει ένα απόλυτα επίκαιρο σεμινάριο για πωλητές, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες!

Ένα σεμινάριο αναγκαίο και διαφωτιστικό όσο κανένα άλλο!

Από τον άνθρωπο που εδώ και 5 συναπτά χρόνια περιγράφει,  προειδοποιεί και δίνει αποδεδειγμένα πρακτικές και αποτελεσματικές λύσεις επιχειρηματικής επιβίωσης για τους δύσκολους καιρούς που όλοι ζούμε.

Αναλυτική Θεματολογία του σεμιναρίου εμπλουτισμένη με νέο υλικό! :

◆    Πως να αποφεύγετε την πωλησιακή «κακοποίηση» από τη μεριά των πελατών.
◆    Τι θα πρέπει να κάνετε σε περιόδους «αναδουλειάς» ώστε να ανακτήσετε το κουράγιο σας.
◆    Δεν αρκεί να έχετε στόχους αλλά και να ξέρετε πως να τους διαχειριστείτε σωστά!
◆    Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται! Πώς να αντιμετωπίσετε αυτή τη σκληρή πραγματικότητα.
◆    Ποιες είναι οι δραστηριότητες υψηλής και χαμηλής «ρευστοποίησης».
◆  Να γιατί δεν πείθονται οι πελάτες! Τι να κάνετε ώστε να επηρεάζετε θετικά τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
◆    Τι θα πρέπει να προσέχετε όταν διαπραγματεύεστε σε περιόδους οικονομικών κρίσεων.
◆  Η δύναμη των «στοχευόμενων» ερωτήσεων.
◆  Για να διακριθείτε στις πωλήσεις κάνετε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που κάνουν οι πολλοί.
◆  Τι πρέπει να προσέχετε όταν υποβάλλετε προσφορές.
◆  Δεν υπάρχει πώληση βάσει αναγκών, αλλά βάσει επιθυμιών.
Ξέρετε πώς γίνεται;
◆  Μερικά σημάδια που προειδοποιούν ότι η πώληση δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί.
◆  Πώς αντιδρά η ανθρώπινη φύση στη διάρκεια μιας πώλησης.◆  Μερικές ερωτήσεις πριν το επόμενο ραντεβού ή συνάντηση.◆  Πως να πουλάτε σε μεγάλες εταιρίες και οργανισμούς και πως να αποφεύγετε τις παγίδες.◆    Πως να "διαβάζετε" τις συμπεριφορές των άλλων, μέσα από τέσσερις απλούς κώδικες επικοινωνίας.◆    Νέα συμπεράσματα για την οικονομική κρίση που πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής.
◆  Η σπουδαιότητα των δεσμεύσεων και πως η συνεχής διαπραγμάτευση φέρνει αποτελέσματα.
◆    Ποιες είναι οι «σκληρές» ερωτήσεις και που διαφέρουν από τις «στρατηγικές» ερωτήσεις.◆  Τι σημαίνει πωλησιακή «επιβίωση» στην πράξη.◆  Με ποιους τρόπους ο πελάτης είναι ζωντανός «ανιχνευτής» ψεύδους.
◆  8 σκληρές αλήθειες για την οικονομική κρίση!
◆  Γιατί στη σύγχρονη πώληση η ευγένεια μπορεί να σας «καταστρέψει».
◆  Πώς να αντιδράτε στις προκλήσεις και καχυποψία του πελάτη.
◆  Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο!
◆  Διαπραγματεύεστε με το σωστό άτομο;◆  Κάνετε παρουσιάσεις ή πωλήσεις;◆  Ποιες είναι οι σωστές πωλησιακές δραστηριότητες γι αυτή την εποχή.◆  4 ερωτήσεις ώστε να καταλαβαίνετε ποια πράγματα αξίζουν την ενέργεια και το χρόνο σας.◆  Η καταλυτική δύναμη της χρήσης δυο συναισθημάτων για το κλείσιμο μιας πώλησης.◆  Σε ποιους τομείς της πωλησιακής σας ζωής θα πρέπει να είστε αδίστακτοι.◆  Δεν αναζητούν όλοι οι πελάτες το φθηνότερο. Πώς να διαχειρίζεστε αυτούς που το αναζητούν.◆  Δεν είναι κακό να απορρίπτετε πρώτοι.◆  Τρόποι για να δημιουργείτε συναισθηματική φόρτιση στον πελάτη.◆  Τι απαιτούν οι πελάτες από τον πωλητή σήμερα και τι μπορείτε να τους δώσετε.◆  Ποιες είναι οι «στρατηγικές» ερωτήσεις και ποια είναι η αποτελεσματικότητά τους.◆  Μερικές δύσκολες και καθοριστικές αποφάσεις για να πάρετε στην περίοδο που διανύουμε.◆  Επτά κρίσιμες δεξιότητες για ανάπτυξη που δεν θέλουν να ξέρετε.◆    Γιατί η θετική σκέψη μπορεί να σας κάνει κακό;◆    Όταν ο πελάτης «θέλει να το σκεφτεί…»◆    Πώς να αντιμετωπίζετε τον πελάτη που έχει ήδη σχέση με τον ανταγωνισμό.◆    Τι μισούν περισσότερο οι πελάτες σήμερα.◆    Μάθετε να αντιστέκεστε στο «φυσιολογικό».
◆    Το να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη δεν είναι αρκετό. Τι άλλο χρειάζεται;◆    Τι υπαγορεύει και πως χρησιμοποιείται η αρχή της «πιστοποίησης»;◆    Σε ποιους τομείς επιβάλλεται να εστιάσετε την προσοχή σας από εδώ και στο εξής.◆    «Αντι-ασφυξιογόνος μάσκα» κατά της οικονομικής κρίσης : Οι σπουδαιότερες συμβουλές για τη σωστή διαχείριση όλων των προβλημάτων που αντιμετωπίζετε με τις πωλήσεις σας! 

ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ & ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΩΛΗΤΗ!

 

Δείτε εδώ μαρτυρίες επαγγελματιών που έχουν παρακολουθήσει το σεμινάριο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:

http://akis-angelakis.com/greek/DVDs.aspx?Productid=293 

ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : Αν μέχρι το πρώτο διάλειμμα δεν είστε ικανοποιημένοι από τη διδαχθείσα ύλη, η αξία συμμετοχής σας επιστρέφεται. 

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από ΛΑΕΚ.

Αξία συμμετοχής €60 που συμπεριλαμβάνει:

• Συμμετοχή στο σεμινάριο
• Αναλυτικές Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή.
• Βεβαίωση Παρακολούθησης
• Ακουστικό CD διάρκειας 80΄ με ζωντανή ηχογράφηση του σεμιναρίου «Αντιμετωπίζοντας κατάματα τις προκλήσεις των καιρών» Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο

210-2512988.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,Άκης Αγγελάκης LLM, SAC Dip.,
Authorized Trainer, Counselor & Life Coach,
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκδότης, Συγγραφέας.
Image A Seminars, Εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ
Εθνικής Αντιστάσεως 21, Νέα Χαλκηδόνα,
Αθήνα 143 43
Τηλ. 210-2512988 & 210-2584880
Fax 210-2512988
www.akis-angelakis.com
Εστάλη από την ασύρματή μου συσκευή BlackBerry®

From: "Akis Angelakis" <info@image-a.gr>
Date: Wed, 9 Nov 2011 11:23:35 +0200
To: <info@afandou.gr>
Subject: ΕΠΙΚΑΙΡΗ & ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΤΕΣ

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Σεμινάριο: ΟΔΗΓΟΣ «ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ» για πωλητές και επαγγελματίες σε περιόδους οικονομικής κρίσης και αβεβαιότητας

 

Σάββατο 12 Νοεμβρίου,  Ώρες 10:00 - 13:00

·         Ανησυχείτε για το επαγγελματικό σας μέλλον;
·         Βλέπετε τις πωλήσεις σας να μειώνονται;
·         Δυσκολεύεστε να κλείσετε νέες δουλειές;
·         Βλέπετε τους πελάτες σας να γίνονται όλο και περισσότερο αναβλητικοί και αναποφάσιστοι;
·         Μήπως αισθάνεστε τη «γη να τρέμει κάτω από τα πόδια σας»;
·         Νιώθετε να σας εγκαταλείπουν τα αποθέματα ελπίδας, αισιοδοξίας και δύναμης για να συνεχίσετε την προσπάθεια;
·         Σας «πνίγει» η αγωνία σχετικά με το πώς θα αντιμετωπίσετε τις υποχρεώσεις σας σε μια αγορά που «στερεύει» από νέες δουλειές;
·         Έχετε κουραστεί από το να σκέφτεστε τρόπους, ιδέες και πρακτικές που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας ;

 

Δεν είστε μόνοι!

 

Ο Άκης Αγγελάκης παρουσιάζει ένα απόλυτα επίκαιρο σεμινάριο για πωλητές, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες!

Ένα σεμινάριο αναγκαίο και διαφωτιστικό όσο κανένα άλλο!

Από τον άνθρωπο που εδώ και 5 συναπτά χρόνια περιγράφει,  προειδοποιεί και δίνει αποδεδειγμένα πρακτικές και αποτελεσματικές λύσεις επιχειρηματικής επιβίωσης για τους δύσκολους καιρούς που όλοι ζούμε.

Αναλυτική Θεματολογία του σεμιναρίου εμπλουτισμένη με νέο υλικό! :

u    Πως να αποφεύγετε την πωλησιακή «κακοποίηση» από τη μεριά των πελατών.
u    Τι θα πρέπει να κάνετε σε περιόδους «αναδουλειάς» ώστε να ανακτήσετε το κουράγιο σας.
u    Δεν αρκεί να έχετε στόχους αλλά και να ξέρετε πως να τους διαχειριστείτε σωστά!
u    Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται! Πώς να αντιμετωπίσετε αυτή τη σκληρή πραγματικότητα.
u    Ποιες είναι οι δραστηριότητες υψηλής και χαμηλής «ρευστοποίησης».
u  Να γιατί δεν πείθονται οι πελάτες! Τι να κάνετε ώστε να επηρεάζετε θετικά τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
u    Τι θα πρέπει να προσέχετε όταν διαπραγματεύεστε σε περιόδους οικονομικών κρίσεων.
u  Η δύναμη των «στοχευόμενων» ερωτήσεων.
u  Για να διακριθείτε στις πωλήσεις κάνετε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που κάνουν οι πολλοί.
u  Τι πρέπει να προσέχετε όταν υποβάλλετε προσφορές.
u  Δεν υπάρχει πώληση βάσει αναγκών, αλλά βάσει επιθυμιών. Ξέρετε πώς γίνεται;
u  Μερικά σημάδια που προειδοποιούν ότι η πώληση δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί.
u  Πως αντιδρά η ανθρώπινη φύση στη διάρκεια μιας πώλησης.
u  Μερικές ερωτήσεις πριν το επόμενο ραντεβού ή συνάντηση.
u  Πως να πουλάτε σε μεγάλες εταιρίες και οργανισμούς και πως να αποφεύγετε τις παγίδες.
u    Πως να "διαβάζετε" τις συμπεριφορές των άλλων, μέσα από τέσσερις απλούς κώδικες επικοινωνίας.
u    Νέα συμπεράσματα για την οικονομική κρίση που πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής.
u  Η σπουδαιότητα των δεσμεύσεων και πως η συνεχής διαπραγμάτευση φέρνει αποτελέσματα.
u    Ποιες είναι οι «σκληρές» ερωτήσεις και που διαφέρουν από τις «στρατηγικές» ερωτήσεις.
u  Τι σημαίνει πωλησιακή «επιβίωση» στην πράξη.
u  Με ποιους τρόπους ο πελάτης είναι ζωντανός «ανιχνευτής» ψεύδους.
u  8 σκληρές αλήθειες για την οικονομική κρίση!
u  Γιατί στη σύγχρονη πώληση η ευγένεια μπορεί να σας «καταστρέψει».
u  Πώς να αντιδράτε στις προκλήσεις και καχυποψία του πελάτη.
u  Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο!
u  Διαπραγματεύεστε με το σωστό άτομο;
u  Κάνετε παρουσιάσεις ή πωλήσεις;
u  Ποιες είναι οι σωστές πωλησιακές δραστηριότητες γι αυτή την εποχή.
u  4 ερωτήσεις ώστε να καταλαβαίνετε ποια πράγματα αξίζουν την ενέργεια και το χρόνο σας.
u  Η καταλυτική δύναμη της χρήσης δυο συναισθημάτων για το κλείσιμο μιας πώλησης.
u  Σε ποιους τομείς της πωλησιακής σας ζωής θα πρέπει να είστε αδίστακτοι.
u  Δεν αναζητούν όλοι οι πελάτες το φθηνότερο. Πώς να διαχειρίζεστε αυτούς που το αναζητούν.
u  Δεν είναι κακό να απορρίπτετε πρώτοι.
u  Τρόποι για να δημιουργείτε συναισθηματική φόρτιση στον πελάτη.
u  Τι απαιτούν οι πελάτες από τον πωλητή σήμερα και τι μπορείτε να τους δώσετε.
u  Ποιες είναι οι «στρατηγικές» ερωτήσεις και ποια είναι η αποτελεσματικότητά τους.
u  Μερικές δύσκολες και καθοριστικές αποφάσεις για να πάρετε στην περίοδο που διανύουμε.
u  Επτά κρίσιμες δεξιότητες για ανάπτυξη που δεν θέλουν να ξέρετε.
u    Γιατί η θετική σκέψη μπορεί να σας κάνει κακό;
u    Όταν ο πελάτης «θέλει να το σκεφτεί…»
u    Πώς να αντιμετωπίζετε τον πελάτη που έχει ήδη σχέση με τον ανταγωνισμό.
u    Τι μισούν περισσότερο οι πελάτες σήμερα.
u    Μάθετε να αντιστέκεστε στο «φυσιολογικό».
u    Το να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη δεν είναι αρκετό. Τι άλλο χρειάζεται;
u    Τι υπαγορεύει και πως χρησιμοποιείται η αρχή της «πιστοποίησης»;
u    Σε ποιους τομείς επιβάλλεται να εστιάσετε την προσοχή σας από εδώ και στο εξής.
u    «Αντι-ασφυξιογόνος μάσκα» κατά της οικονομικής κρίσης : Οι σπουδαιότερες συμβουλές για τη σωστή διαχείριση όλων των προβλημάτων που αντιμετωπίζετε με τις πωλήσεις σας!

 

ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ & ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΩΛΗΤΗ!

 

Δείτε εδώ μαρτυρίες επαγγελματιών που έχουν παρακολουθήσει το σεμινάριο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:

http://akis-angelakis.com/greek/DVDs.aspx?Productid=293

 

ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : Αν μέχρι το πρώτο διάλειμμα δεν είστε ικανοποιημένοι από τη διδαχθείσα ύλη, η αξία συμμετοχής σας επιστρέφεται.

 

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από ΛΑΕΚ.

Αξία συμμετοχής €60 που συμπεριλαμβάνει:

  • Συμμετοχή στο σεμινάριο
  • Αναλυτικές Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή.
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Ακουστικό CD διάρκειας 80΄ με ζωντανή ηχογράφηση του σεμιναρίου «Αντιμετωπίζοντας κατάματα τις προκλήσεις των καιρών»

Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 210-2512988.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Άκης Αγγελάκης LLM, SAC Dip.,
Authorized Trainer, Counselor & Life Coach,
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκδότης, Συγγραφέας.
Image A Seminars, Εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ
Εθνικής Αντιστάσεως 21, Νέα Χαλκηδόνα, Αθήνα 143 43
Τηλ. 210-2512988 & 210-2584880 Fax 210-2512988
www.akis-angelakis.com

Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε την παραπάνω αλληλογραφία, παρακαλούμε πατήστε εδώ

Σχόλια