Μία ιδέα που διάβασα από το newseltter το
Tom Schreiter και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Δεν ξέρω αν είναι χρήσιμη, δίνοντας μία πρακτική λύση στο τι ακριβώς να διδάξετε την ομάδα σας για να κλείνει ραντεβού, αλλά μάλλον βοηθάει στον "τρόπο σκέψης" που χρειάζεται να "μεταδώσουμε" στους συνεργάτες μας.
Ο
Tom Schreiter αναφέρεται σε μία συζήτηση που είχε με έναν ηγέτη, τον Chris. Ο Chris είπε στον Tom την παρακάτω ιστορία:
"Ήθελα να πάω στο Σικάγο για να βοηθήσω την ομάδα μου να αναπτυχθεί. Μιλούσα με έναν καινούργιο διανομέα μου και του ζήτησα να κλείσει μερικά ραντεβού ώστε να κάνω στους υποψηφίους του μία παρουσίαση. Η συζήτηση εξελίχθηκε ως εξής:
Chris: Τηλεφώνησε σε μερικούς φίλους σου και κλείσε ραντεβού.
Νέος Διανομέας: Ναι, αλλά δεν μπορώ να το κάνω. Δεν ξέρω τι να πω. Μπορείς να μου πεις τι να λέω όταν θα τηλεφωνώ στους υποψηφίους; Είναι πολύ δύσκολο... μπλα μπλα μπλα.
Chris: Αν σου έδινα 1000€ για κάθε ραντεβού που έκλεινες, πόσα ραντεβού για παρουσιάσεις πιστεύεις θα μπορούσες να κλείσεις;
Νέος Διανομέας: Αν ήταν να πάρω 1000€ για κάθε ραντεβού, θα μπορούσα να κλείσω ραντεβού τουλάχιστον με 50 άτομα!
Chris: Οπότε, οτιδήποτε σκόπευες να πεις σ' αυτά τα 50 άτομα, αυτό θα πρέπει να τους πεις όταν τους τηλεφωνήσεις για να κλείσετε ραντεβού."
Τέρμα οι δικαιολογίες. Ο διανομέας συνειδητοποίησε ότι ήδη γνώριζε αρκετά για να πάρει τηλέφωνα και να κλείσει ραντεβού.
Και ο Chris δε χρειάστηκε να αφιερώσει ώρες στο τηλέφωνο βοηθώντας στον καινούργιο διανομέα του να κάνει εξάσκηση τα σενάριά του.
------
Αυτή είναι μία αρκετά ενδιαφέρουσα προσέγγιση και θα μπορούσε να δουλέψει. Φυσικά, καλό είναι να έχει περάσει ήδη από μία πρώτη εκπαίδευση ο νέος μας συνεργάτης ή να έχει στα χέρια του κάποιο
εγχειρίδιο με τους ενδεδειγμένους τρόπους προσέγγισης και αποτελεσματικά
σενάρια επικοινωνίας.
Θεόδωρος Αραμπατζής
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου