Είναι για πολύ γέλιο, ο Φασίστας Πλεύρης να τα...

Ο Tom Roros δημοσίευσε στην ομάδα TA NEA TOU PASOK

Tom Roros 30 Σεπτεμβρίου 1:17 π.μ.
Είναι για πολύ γέλιο, ο Φασίστας Πλεύρης να τα χώνει στα φασισταριά της Χ.Α. ..!!
Κ. Πλεύρης: «Είμαι φασίστας αλλά δεν έχω σβάστικα στο χέρι μου...»
Υπόκοσμο χαρακτηρίζει τα στελέχη της Χρυσής Αυγής που ασκούν βία ο Κωνσταντίνος Πλεύρης.
"Εγώ έχω δηλώσει οτι είμαι φασίστας, δεν έχω όμως στο χέρι μου τη σβάστικα" λέει ο Κωσναντίνος Πλεύρης σε συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής.
Τονίζει πως όσοι ασκούν βία δεν κάνουν πολιτική και προσθέτει πως αν από τη δικαστική έρευνα προκύψει πως δίνονταν εντολές από την ιεραρχία της οργάνωσης, τότε με το νομικό ισχύον νομικό καθεστώς τίθεται εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή.
------Αρχικό μήνυμα------
Από: Tom Roros
Προς: TA NEA TOU PASOK
Απάντηση σε: Απαντήστε στο σχόλιο
Θέμα: [TA NEA TOU PASOK] Ειναι για πολυ γελιο, ο Φασιστας Πλευρης να τα...
Εστάλη: 30 Σεπτ. 2013 01:18

Ο Tom Roros δημοσίευσε στην ομάδα TA NEA TOU PASOK Tom Roros 30 Σεπτεμβρίου 1:17 π.μ. Ειναι για πολυ γελιο, ο Φασιστας Πλευρης να τα χωνει στα φασισταρια της ΧΑ...!! Κ. Πλεύρης: Είμαι φασίστας αλλά δεν έχω σβάστικα στο χέρι μου Υπόκοσμο χαρακτηρίζει τα στελέχη της Χρυσής Αυγής που ασκούν βία ο Κωνσταντίνος Πλεύρης. "Εγώ έχω δηλώσει οτι είμαι φασίστας, δεν έχω όμως στο χέρι μου τη σβάστικα" λέει ο Κωσναντίνος Πλεύρης σε συνέντευξή του στο Έθνος της Κυριακής.Τονίζει πως όσοι ασκούν βία δεν κάνουν πολιτική και προσθέτει πως αν από τη δικαστική έρευνα προκύψει πως δίνονταν εντολές από την ιεραρχία της οργάνωσης, τότε με το νομικό ισχύον νομικό καθεστώς τίθεται εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή. Προβολή δημοσίευσης στο Facebook · Επεξεργασία ρυθμίσεων email · Για να προσθέσετε σχόλιο, απαντήστε σε αυτό το email.
Εστάλη από το BlackBerry® smartphone μου
www.blackberry.com
Please consider the environment before printing this e-mail. Save a tree and don't print this message unless it's necessary.

Σχόλια