ΨΑΛΜΟΣ 121:1-7

------Αρχικό μήνυμα------
Από: Εμμανουήλ Χρύσης
Απάντηση σε: echrysis@sch.gr
Θέμα: ΨΑΛΜΟΣ 121:1-7
Εστάλη: 25 Αυγ. 2013 18:22

ΨΑΛΜΟΣ 121:1-7

1 Υψώνω τα μάτια μου προς τα βουνά, από πού θα έρθει η βοήθειά μου;
2 Η βοήθειά μου έρχεται από τον Κύριο, ο Οποίος δημιούργησε τον ουρανό και τη Γη.
3 Δε θα αφήσει να κλονιστεί το πόδι σου' ούτε θα νυστάξει Αυτός που σε φυλάττει.
4 Δες, δε θα νυστάξει ούτε θα αποκοιμηθεί, Αυτός που φυλαττεί τον Ισραήλ.
5 Ο Κύριος είναι ο φύλακάς σου΄ Ο Κύριος είναι η σκέπη σου από τα δεξιά σου.
6 Την ημέρα ο ήλιος δε θα σε βλάψει, ούτε το φεγγάρι τη νύχτα.
7 Ο Κύριος θα σε φυλάττει απο κάθε κακό΄θα φυλάττει την ψυχή σου. (ΦΙΛΟΣ)
1 Υψόνω τους οφθαλμούς μου προς τα όρη· πόθεν θέλει ελθεί η βοήθειά μου;
2 Η βοήθειά μου έρχεται από του Κυρίου, του ποιήσαντος τον ουρανόν και την γην.
3 Δεν θέλει αφήσει να κλονισθή ο πους σου· ουδέ θέλει νυστάξει ο φυλάττων σε.
4 Ιδού, δεν θέλει νυστάξει ουδέ θέλει αποκοιμηθή, ο φυλάττων τον Ισραήλ.
5 Ο Κύριος είναι ο φύλαξ σου· ο Κύριος είναι η σκέπη σου εκ δεξιών σου.
6 Την ημέραν ο ήλιος δεν θέλει σε βλάψει, ουδέ η σελήνη την νύκτα.
7 Ο Κύριος θέλει σε φυλάττει από παντός κακού· θέλει φυλάττει την ψυχήν σου.
(ΒΑΜΒΑΣ)

PSALMS 121:1-7
1 I will lift up mine eyes unto the hills, from whence cometh my help.
2 My help cometh from the LORD, which made heaven and earth
3 He will not suffer thy foot to be moved: he that keepeth thee will not slumber.
4 Behold, he that keepeth Israel shall neither slumber nor sleep.
5 The LORD is thy keeper: the LORD is thy shade upon thy right hand.
6 The sun shall not smite thee by day, nor the moon by night.
7 The LORD shall preserve thee from all evil: he shall preserve thy soul.
Εστάλη από το BlackBerry® smartphone.
www.blackberry.com
Please consider the environment before printing this e-mail.


Εστάλη από το BlackBerry® smartphone.
www.blackberry.com
Please consider the environment before printing this e-mail.

Σχόλια