Συλλυπητήριο μήνυμα δημάρχου Τήλου κυρίας Μαρίας Καμμά για την απώλεια του αγαπητού μας Γ. Χιωτάκη

------Αρχικό μήνυμα------
Από: Δήμος Τήλου
Θέμα: Συλλυπητήριο μήνυμα δημάρχου Τήλου κυρίας Μαρίας Καμμά για την απώλεια του αγαπητού μας Γ. Χιωτάκη.
Εστάλη: 23 Σεπτ. 2014 15:17


«Θα ήθελα να εκφράσω τη λύπη μου για το θάνατο του διακεκριμένου μου φίλου, δημοκράτη, Γιώργου Χιωτάκη.
Με ιδιαίτερη συγκίνηση φίλε Γιώργο επιθυμώ και εγώ να δηλώσω τον θαυμασμό μου για την πλούσια δράση σου, τον δυναμισμό και την αθωότητα που αντιμετώπιζες τα πράγματα. Το ήθος και η ακεραιότητά σου θα λείψουν.  Το κενό που αφήνεις πίσω σου θα είναι δυσαναπλήρωτο.
Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του».

Εστάλη από το BlackBerry® smartphone μου
www.blackberry.com
Please consider the environment before printing this e-mail. Save a tree and don't print this message unless it's necessary.

Σχόλια