Η AQS διοργανώνει το σεμινάριο "Executive Secretary Excellence" στις 30 Σεπτεμβρίου & 1 Οκτωβρίου στην Αθήνα στο Ξενοδοχείο Crowne Plaza Hotel και στις 24 & 25 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη στο Grand Hotel Palace. Το σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία και συνεχώς εμπλουτιζόμενο τα τελευταία 20 χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο ρόλος της Executive Secretary είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας που ξεκινά από την αισθητική του γραφείου και περιλαμβάνει το φιλικό κλίμα επικοινωνίας, τη διαχείριση μικρών καθημερινών κρίσεων - συγκρούσεων και «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο γραφείο του Προϊσταμένου. Στο περιβάλλον αυτό, η επικοινωνία (γραπτή, τηλεφωνική και δια ζώσης) είναι αναβαθμισμένη, τα επείγοντα μειώνονται με τον προγραμματισμό και οι συσκέψεις προετοιμάζονται με αρτιότητα έγκαιρα. Εάν στα παραπάνω προσθέσουμε και τη συμβολή της Executive Secretary στις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε γιατί αποτελεί σημαντικό στέλεχος της Επιχείρησης. Δείτε περισσότερα... ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Για το σεμινάριο της Αθήνας: Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015 Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015 Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. Δείτε περισσότερα... ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε Αθήνα 30/9-1/10 Θεσσαλονίκη 24-25/9 για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 585 Euro Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%. Για δήλωση συμμετοχής 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται επιπλέον έκπτωση 10%. Περιλαμβάνονται: - Εγχειρίδιο "Executive Secretary Excellence"
- H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Εφαρμογές σε Excel για Event Management, Λειτουργία Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλου, Προγραμματισμό Εργασιών και Διαχείριση Έργων
- Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
| Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας. | ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ - Η σύγχρονη Executive Secretary ως σημαντικό στέλεχος
- Αξιολόγηση της Executive Secretary
2. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ & ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ - Τεχνικές αντιμετώπισης αναβλητικότητας
- Η αναγνώριση & διαχείριση του stress
- Η διαχείριση της πληροφορίας
- Τεχνικές βελτίωσης της Διαχείρισης του Χρόνου
- Σύγχρονα Εργαλεία Διαχείρισης Εκκρεμοτήτων - Προγραμματισμού
3. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
- Στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα της Εταιρείας
- Οι σχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία κ.α.
- Event Management
4. ΓΡΑΦΕΙΟ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας γραφείου (Αποστολή fax μέσω υπολογιστή, Scanners - σαρώσεις εγγράφων και αναγνώριση κειμένου (OCR), Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή, Χρήση προγραμμάτων ελέγχου ορθογραφίας και μετάφρασης, Χρήση Μηχανών Αναζήτησης, Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, απομακρυσμένη πρόσβαση και Online Office, Τηλεδιασκέψεις)
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint για υψηλού επιπέδου αναφορές
- Πρακτικές Ασκήσεις
5. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ - Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
- Η εκχώρηση, προς τα πάνω!
- Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
- Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
- Η διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
- Η παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
- Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα
6. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ - Οι βασικές αρχές της Διαχείρισης Κρίσεων
- Πρακτικές μείωσης Εντάσεων & Συγκρούσεων
7. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - Το χτίσιμο της προσωπικής εικόνας
- Η διαχείριση των εντυπώσεων
- Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη
- Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων
8. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - Αρχές της Επικοινωνίας
- Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Η γλώσσα του σώματος
- Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
- Η βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
- Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
- Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
- Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
- Ο χειρισμός των αδιεξόδων
Δείτε περισσότερα... |
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου