Η AQS διοργανώνει το σεμινάριο "Εκπαίδευση Γραμματέων & Οργάνωση Γραφείου" στις 2 & 3 Δεκεμβρίου στην Αθήνα στο Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis και στις 25 & 26 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη στο Ξενοδοχείο Grand Hotel Palace. Το σεμινάριο αυτό υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία και συνεχώς εμπλουτιζόμενο τα τελευταία 20 χρόνια σε Ελλάδα και Κύπρο. Δίνει λύσεις με Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές σε προβλήματα που η μεγάλη εμπειρία των στελεχών μας έχει εντοπίσει στον τομέα της γραμματειακής υποστήριξης, όπως: - Αδυναμία παρακολούθησης των υποχρεώσεων του γραφείου ή των συνεργαζόμενων με αυτό.
- Κακός προγραμματισμός εργασιών που οδηγεί στην υπερσυσσώρευση εργασίας την τελευταία στιγμή.
- Προβληματική διαχείριση χρόνου με αποτέλεσμα να γίνονται τα επουσιώδη και να αναβάλλονται διαρκώς τα ουσιώδη.
- Αλλεπάλληλες αναβολές συσκέψεων λόγω «επειγουσών» αναγκών.
- Πολύτιμα πληροφοριακά στοιχεία ή χάνονται ή δεν είναι σε εύχρηστη μορφή ώστε να είναι διαθέσιμα ακριβώς τη στιγμή που χρειάζονται.
- Τα αρχεία δεν είναι καλά δομημένα με αποτέλεσμα να γίνεται σπατάλη χρόνου για την ανεύρεση των ζητούμενων εγγράφων.
- Άγνοια των δυνατοτήτων της σύγχρονης τεχνολογίας που αυξάνουν θεαματικά την Παραγωγικότητα όπως η μετατροπή των τυπωμένων κειμένων σε επεξεργάσιμη ηλεκτρονική μορφή, η διαχείριση των αλλαγών των εγγράφων, η διαχείριση των ηλεκτρονικών ημερολογίων, εκκρεμοτήτων, της εσωτερικής επικοινωνίας, των αναθέσεων, της παρακολούθησης προθεσμιών κλπ.
- Ο τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας που εκπέμπει εικόνα μετριότητας και δημιουργεί αρνητικό κλίμα με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες.
- Ανεπαρκής προετοιμασία στις συναντήσεις με αποτέλεσμα σπατάλη χρόνου
ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,24% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: Για το σεμινάριο της Αθήνας: Πέμπτη 26 Νοεμβρίου Για το σεμινάριο της Θεσσαλονίκης: Πέμπτη 19 Νοεμβρίου Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ - Επίλυση των προαναφερθέντων προβλημάτων με Αποδοτικές Πρακτικές.
- Αξιοποίηση της τεχνολογίας για την πρόσβαση στα αρχεία απο παντού.
- Εξοικείωση με τα μυστικά της Αποδοτικής Επικοινωνίας.
- Εμπλουτισμό των βασικών γνώσεων Word, Excel, Power Point.
- Εξοικείωση με Εφαρμογές σε Tablets - Smartphones που αυξάνουν την παραγωγικότητα.
- Αξιοποίηση Ειδικών Εργαλείων Προγραμματισμού και Καθορισμού Προτεραιοτήτων που έχει σχεδιάσει η εταιρεία μας.
- Εκμάθηση Εργαλείων και Πρακτικών για καλύτερη Διαχείριση Χρόνου και απαλλαγή απο το Stress.
| AQS NewsletterΕγγραφόμενοι στο Newsletter της εταιρείας μας έχετε τη δυνατότητα να κατεβάζετε δωρεάν εργαλεία και υλικό σεμιναρίων μας. Η AQS παρέχει στο επόμενο newsletter στους εγγεγραμένους χρήστες τη δυνατότητα να κατεβάσουν δύο εργαλεία για το τμήμα HR (Διαδικασία και Έντυπα Αξιολόγησης Προσωπικού, Εργαλείο για τη συνολική αξιολόγηση του Συστήματος HRM ενός Οργανισμού). Δείτε περισσότερα εδώ. ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - Preplanning
- Καθορισμός προτεραιοτήτων
- Προετοιμασία συσκέψεων
- Κάνοντας ένα μόνο πράγμα κάθε φορά
- Διαχείριση των ραντεβού
- Διαχείριση stress
- Συνήθειες που "ληστεύουν" το χρόνο
Β. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ - Διαχείριση εσωτερικής αλληλογραφίας
- Διαχείριση εγγράφων προς ενέργεια
- Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο
- Σύστημα παρακολούθησης εκκρεμοτήτων διοίκησης
- Το σύστημα αρχειοθέτησης
Γ. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ - Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
- Η εκχώρηση ... προς τα πάνω!
- Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
- Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
- Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα
Δ. ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - Paperless office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας γραφείου
- Ηλεκτρονική αποστολή fax
- Σαρώσεις εγγράφων και αναγνώριση κειμένου (OCR)
- Μηχανές Αναζήτησης
- Διαχείριση κωδικών και ηλεκτρονική υπογραφή
- Web και mobile/tablet εφαρμογές για το σύγχρονο γραφείο
- Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε
- Τηλεδιάσκεψη
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
- Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint
- Εργαλεία (Event Management, action plan, κλπ)
- Πρακτικές Ασκήσεις
Ε. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - Αρχές της Επικοινωνίας
- Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Η γλώσσα του σώματος
- Γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία
- Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
- Η βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
- Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
- Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
- Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
- Ο χειρισμός των αδιεξόδων
|
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου