Εμπορική Αλληλογραφία σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής ?γραπτής ?επικοινωνίας, η γνώση των βασικών αρχών και των βημάτων σύνταξης ενός κειμένου επαγγελματικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν.

Σεμινάριο
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ
Αθήνα: Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015 (09:00-13:15), Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη: Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015 (09:00-13:15), Grand Hotel Palace


Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ μέσω emails, fax, επιστολών ή άλλων γραπτών μέσων.
Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής ?γραπτής ?επικοινωνίας, η γνώση των βασικών αρχών και των βημάτων σύνταξης ενός κειμένου επαγγελματικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν.

Ενότητες Σεμιναρίου

  • Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την επιχείρηση
  • Format email / επιστολής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού email / επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή
  • Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα
  • Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής
  • Προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του γραπτού μας λόγου
  • Ηλεκτρονικές υπογραφές - σύγχρονες πρακτικές και συστήματα
  • Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ). Πώς τις συντάσσουμε
  • Case studies σύνταξης emails για διαχείριση δυσαρεστημένου πελάτη, υπόλοιπο προμηθευτή, θέματα HR, κλπ
  • Στους συμμετέχοντες δίνεται πλήθος δειγμάτων επιστολών, όπως π.χ.:
    • Επιστολές προς πελάτες για υπόλοιπα
    • Επιστολές προς τράπεζες
    • Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με προμηθευτές
    • Επιστολές Διαχείρισης Παραπόνων
  • Αγγλική εμπορική αλληλογραφία

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου και γενικότερα σε κάθε στέλεχος, που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις για τις καλές πρακτικές γραπτής επικοινωνίας που θα αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό και την ποιοτική εικόνα της εταιρείας.

Κόστος Συμμετοχής: 220 Ευρώ πλέον ΦΠΑ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Α.Φ.Μ./Δ.Ο.Υ.:
ΤΗΛ.: FAX: E-mail:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Κωδ.Σεμ.SM
Επιλέξτε Πόλη:
[ ] Αθήνα: 19/12, [ ] Θεσσαλονίκη: 15/12

Εισηγητής:
Γιώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου και Επικοινωνίας



Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210.62.15.220

Περιλαμβάνονται:
- Σημειώσεις του σεμιναρίου
- Παρουσίαση του σεμιναρίου
- Εργαλεία σύνταξης επιστολών
- Δείγματα επιστολών στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα
- Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Επιδότηση ΛΑΕΚ:
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στον Ο.Α.Ε.Δ. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών:
Αθήνα:
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου

Θεσσαλονίκη:
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου

Copyright (c) 2015 Advanced Business Process Management
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Ηρώων Πολυτεχνείου 13 | Αγ. Στέφανος, 145 65 | Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
info@abpm.gr | www.abpm.gr

Σε περίπτωση που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει απλώς πατήστε εδώ, ή στείλτε email στο info(at)abpm.gr με τίτλο "REMOVE MAIL".

Σχόλια