Ευχαριστήρια ανακοίνωση ,του Χ. Κόκκινου για την εκλογή του στο Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Χ. Κόκκινου για την εκλογή του στο Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε. Δημοσίου Τομέα

  • Η Δ.Α.Κ.Ε. Δημοσίου Τομέα πρώτη δύναμη στο 36ο Συνέδριο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους και όλες που με τίμησαν με την ψήφο τους και εκλέχθηκα στις πρώτες θέσεις στο Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στο πρόσφατο 36ο συνέδριό της (29.11 - 2.12.2016) με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε. Δημοσίου Τομέα.

Σ' αυτήν την κρίσιμη συγκυρία για τον τόπο και για τον κόσμο της εργασίας, η εκλογή μου στο τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο της χώρας, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και συγχρόνως ευθύνη.

Με σεβασμό απέναντι σ' αυτούς που με στήριξαν στην πρόσφατη εκλογική διαδικασία, αλλά και αρκετά χρόνια με εμπιστεύονται στις εκλογικές - δημοκρατικές διαδικασίες που θέτω προς κρίση τον εαυτό μου, επισημαίνω ότι θα είμαι πάντα δίπλα τους και θα συνεχίζω τις προσπάθειές μου προς όφελος της κοινωνίας την οποία υπηρετώ μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και το Συνδικαλιστικό Κίνημα των εκπαιδευτικών της Α'θμιας Εκπαίδευσης και των δημοσίων υπαλλήλων.

Τέλος, ενημερώνω ότι κάθε προσωπική μου επιτυχία προέρχεται από ατομική αλλά κυρίως και από συλλογική προσπάθεια. Η εκλογή μου στο Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. συνοδεύτηκε με την πρωτιά της Δ.Α.Κ.Ε. Δημοσίου Τομέα που πραγματοποιήθηκε ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στη μεταπολιτευτική ιστορία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ..

Εντός των προσεχών ημερών αναμένεται η σύγκλιση και η συγκρότηση του προεδρείου του Γενικού Συμβουλίου και η εκλογή της Εκτελεστικής Επιτροπής. 

Σχόλια