Οι διακηρύξεις για το "Μεταφορικό Ισοδύναμο" άρθρο μου με τίτλο : Πρωθυπουργική «κοπτοραπτική» από την Κάλυμνο



Στις 10:12 π.μ. Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2018:


Από: Dimitrios Skouteris
Ημερομηνία: 11 Ιανουαρίου 2018 - 9:43 π.μ.
Θέμα: Οι διακηρύξεις για το "Μεταφορικό Ισοδύναμο" άρθρο μου με τίτλο : Πρωθυπουργική «κοπτοραπτική» από την Κάλυμνο

Καλημέρα σας,
 
Επειδή η σιωπή δεν είναι χρυσός, είναι συνενοχή.
 
Επειδή με τον αείμνηστο Τάσο Αλιφέρη και την άμεση συνδρομή του Προέδρου του ΕΔΜΝ Λευτέρη Κεχαγιόγλου, των καθηγητών  Στράτου Παπαδημητρίου-Κώστα Χλωμούδη-Ερνέστου Τζανάτου-Γιάννη Σπιλάνη-Ηλία Μπεριάτου,της καθηγήτριας του Παντείου Στέλλας Κυβέλου,την αδιάλειπτη υποστήριξη του Επιτρόπου στην ΕΕ Σταύρου Δήμα, τις ουσιαστικές παρεμβάσεις στην Ευρωβουλή αλλά και στην γραφειοκρατεία των Βρυξελλών του τότε Ευρωβουλευτή (και σήμερα Περιφερειάρχη Κρήτης) Σταύρου Αρναουτάκη, του Γιώργου Μπενέτου των νησιωτικών επιμελητηρίων, των Περιφερειαρχών-Δημάρχων νυν και τέως των νησιών δώσαμε μάχες για τη Θεσμοθέτηση και Υλοποίηση του ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥ.
"Παρουσιάστηκε"  και στην Κάλυμνο από τον Πρωθυπουργό σειρά μέτρων που "βαφτίστηκαν" ως μεταφορικό ισοδύναμο.
Διαβάστε στη φιλόξενη ιστοσελίδα https://slpress.gr  του έγκριτου Δημοσιογράφου Σταύρου Λυγερού άρθρο μου με τίτλο:Πρωθυπουργική «κοπτοραπτική» από την Κάλυμνο
 
Για να κεντρίσω το ενδιαφέρον σας καταγράφω σημεία του άρθρου:
 
Μπέτυ Μπαζιάνα: «Ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε την κυβέρνηση, αλλά δεν πήρε την εξουσία». Οι παλιοί μηχανισμοί εξακολουθούν την πολιτική κοπτοραπτική και όχι μόνον. Πριν αλέκτωρ λαλήσει, ο ίδιος ο Τσίπρας επιβεβαιώνει με τις ανακοινώσεις από την Κάλυμνο περί θεσμοθέτησης και εφαρμογής του «Μεταφορικού Ισοδυνάμου», την ισχύ -τη δύναμη πυρός- αυτών των μηχανισμών.
Τσίπρας: «Στόχος της κυβέρνησης είναι το μέτρο για το μεταφορικό ισοδύναμο να μην ισχύσει μόνο για τα Δωδεκάνησα ή τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, αλλά από το 2019 και μετά να αφορά κάθε νησιώτη και κάθε νησιώτισσα και θα περιλαμβάνει επιδοτήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων των μονίμων κατοίκων και επιδότηση του επιπλέον κόστους ακτοπλοϊκής μεταφοράς των προϊόντων από και προς τα νησιά».
Αυτό που βάλανε τον Τσίπρα να διακηρύξει δεν είναι Μεταφορικό Ισοδύναμο, είναι πολιτική επιδοτήσεωνΕίναι διαχειριστική, πυροσβεστική, κοντόφθαλμη, οικονομίστικη πολιτική, θνησιγενής από τη φύση της. Είναι μια ιδεολογικά συντηρητική, αλλά και αντιαναπτυξιακή πολιτική.
Να επιδοτήσουμε με 50 ως και 100 εκατομμύρια τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των νησιωτών και το κόστος μεταφοράς προϊόντων από και προς τα νησιά. Και όσοι επισκεφθούν τα νησιά θα βρίσκονται εκτός εμβέλειας Μεταφορικού Ισοδύναμου, με ακόμα ακριβότερο εισιτήριο; Ωραίο Μεταφορικό Iσοδύναμο! Ο κάτοικος της Αθήνας που με τρένο κάνει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη πληρώνει 26 ευρώ. Για τη διαδρομή Πειραιάς-Κως (ίδια περίπου απόσταση) πληρώνει 46 ευρώ. Οποία ισότητα ευκαιριών ανάπτυξης του νησιωτικού χώρου. 
 
 Καλή ανάγνωση
Αναμένω τυχόν παρατηρήσεις σας
 
Με εκτίμηση
 
Δημήτρης Σκουτέρης
 
 


 
 



Σχόλια