Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί η Ένωση, είχαν επιτυχή έκβαση. Με την παρέμβασή μας, οι εταιρείες διευθέτησαν τις διαφορές τους με τους καταναλωτές, πιστώνοντας ή επιστρέφοντας τα ανάλογα ποσά, που παρανόμως απαιτήθηκαν ή καταβλήθηκαν, απαλλάσσοντας τους από παράνομες και υπερβολικές δεσμεύσεις και μεταβάλλοντας, υπέρ των καταναλωτών, τους καταχρηστικούς όρους συμβάσεων.
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις καταγγελιών, που επιλύθηκαν υπέρ των καταναλωτών, είναι οι εξής:
• Καταναλωτής κατάφερε να υπαναχωρήσει από σύμβαση για παροχή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και Internet, την οποία είχε συνάψει τηλεφωνικά. Η εταιρεία απάλλαξε επίσης τον καταναλωτή από το ποσό των 189,50€, το οποίο απαιτούσε παρανόμως, ως τέλος πρόωρης διακοπής συμβολαίου.
• Εταιρεία πίστωσε σε λογαριασμό καταναλωτή το ποσό των 393,15€, το οποίο απαιτούσε ως επιστροφή ποσού έκπτωσης στο μηνιαίο πάγιο που είχε χορηγηθεί, λόγω πρόωρης λύσης της συνεργασίας. Ο καταναλωτής ωστόσο, δεν έλαβε ποτέ γνώση των όρων της σύμβασης, επομένως ούτε και της διάρκεια ισχύος της Επιπρόσθετα, η εταιρεία δεν παρείχε τις υπηρεσίες της, όπως είχε συμφωνηθεί.
• Εταιρεία απάλλαξε καταναλωτή από το ποσό των 331,07€ το οποίο απαιτούσε και αφορούσε σε κλήσεις οι οποίες εμφανίζονταν στην ανάλυση του λογαριασμού, αλλά ουδέποτε πραγματοποιήθηκαν.
Η προάσπιση των συμφερόντων των καταναλωτών και η τήρηση της αρχής των συναλλακτικών ηθών, είναι μακράν σημαντικότερα από προσφορές και εκπτώσεις.
Εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών, ώστε να είναι ιδιαιτέρως επιφυλακτικοί και να μην πέφτουν «θύματα» πιθανών αθέμιτων εμπορικών πρακτικών ή καταχρηστικών όρων.
Τέλος, θα θέλαμε να τονίσουμε πως οι παγκόσμιες ημέρες εορτάζονται με ουσιαστικές δράσεις και όχι με προωθητικές ενέργειες που σκοπό έχουν την κερδοφορία.
• Τel : 210-8817730
Δείτε
εδώ το Δελτίο Τύπου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου