Τεράστια απάτη μεγάλης εταιρείας με την Black Friday - Δείτε τι έκανε


Τεράστια απάτη μεγάλης εταιρείας με την Black Friday - Δείτε τι έκανε
Τεράστια #απάτη μεγάλης εταιρείας με την Black #Friday - Οι καταναλωτές εκφράζουν την #οργή τους προς τη συγκεκριμένη εταιρία με παραδείγματα των συσκευών που ήθελαν να αγοράσουν:
Δείτε τι έκανε https://xristika.gr/terastia-apati-megalis-eterias-tin-black-friday-dite-ti-ekane/

Κάποιες πολύ άσχημες και περίεργες πρακτικές έχουν υιοθετήσει αρκετά καταστήματα ενόψει Black Friday, με τους καταναλωτές να πέφτουν θύματα επιτήδειων. Διαβάστε στο xristika.gr τι πρέπει να προσέξετε.

Σε συγκεκριμένη μεγάλη εταιρία ηλεκτρονικών ειδών μπορεί κανείς να δει μέσα από την σελίδα της στο facebook σοβαρότατες καταγγελίες καταναλωτών για τιμές σε είδη που ενώ πριν το lockdown είχαν μπει σε προσφορές ή εκπτώσεις, εμφανίζονται λίγες μέρες μετά ακόμα και με 50% αύξηση τιμής!

Οι καταναλωτές εκφράζουν την οργή τους προς την συγκεκριμένη εταιρία με παραδείγματα των συσκευών που ήθελαν να αγοράσουν και που φυσικά είχαν παρακολουθήσει και καταγράψει την πορεία των τιμών τους και κατά την εκπτωτική περίοδο με αποτέλεσμα να μπορούν να κάνουν συγκρίσεις και να πέφτουν απο τα σύννεφα.

«Ο καταναλωτής θα πρέπει πριν ξεκινήσει τις αγορές του να ψάξει να βρει αν υπάρχουν σχόλια και πληροφορίες για τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Αυτή είναι μια ασφαλής μέθοδος για να προφυλαχθούμε», είπε ο κ. Σφακιανάκης.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι καταναλωτές πρέπει να χρησιμοποιούν πάντα προπληρωμένη κάρτα και όχι την πιστωτική τους ώστε να μην χάσουν πολλά χρήματα στην περίπτωση που παγιδευτούν.

Αν πάντως πέσουν θύματα επιτηδείων τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν είναι τα εξής:

Να τηλεφωνήσουν στην τράπεζα τους ώστε να μπλοκάρει η κάρτα τους.

Να απευθυνθούν στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να κάνουν καταγγελία.

Να απευθυνθούν στο τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας.

Κλείνοντας, ο κ. Σφακιανάκης προέτρεψε τους καταναλωτές να μην παρασύρονται από μεγάλες προσφορές διότι έτσι κινδυνεύουν να χάσουν τον έλεγχο και να αγοράσουν προϊόντα που στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται.

Τέλος και στην περίπτωση των αγορών από το διαδίκτυο κάλεσε τους χρήστες του διαδικτύου να μην ανοίγουν τα μηνύματα που έχουν μπει στην κατηγορία «Ανεπιθύμητα».

Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων συστήνει στους καταναλωτές να ειναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις αγορές τους εκείνη την ημέρα.

Ειδικότερα, μια αξιόπιστη εμπορική ιστοσελίδα θα πρέπει να παρέχει:

Την ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).

Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος και την συνολική τιμή του συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κ.λπ.).

Τη διαθεσιμότητα, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.

Σχόλια