Καταγγελία: Η απίστευτα εκδικητική συμπεριφορά του Πολεμικού Ναυτικού σε αξιωματικό που... τόλμησε να μιλήσει

Καταγγελία: Η απίστευτα εκδικητική συμπεριφορά του Πολεμικού Ναυτικού σε αξιωματικό που... τόλμησε να μιλήσει: Τον απίστευτο Γολγοθά, προσωπικό και επαγγελματικό, που βιώνει από τη στιγμή που προέβη σε σημαντικές αποκαλύψεις στην εκπομπή Ζούγκλα, το 2009, περιγράφει σε...

"... Στο  6o λεπτό του βίντεο ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος δήλωσε δημόσια στον Ελληνικό Λαό  προς τους #γονείς μου και τα ανήλικα #τέκνα μου ότι  δεν πρόκειται να υποστώ καμία συνέπεια για την τολμηρή κίνηση  μου να αποκαλύψω 'οτι είχα αποκαλύψει.

 

Πράγματι ο Μάκης έκανε κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην υπάρχουν συνέπειες στο πρόσωπο μου. Με το που έσβησε όμως το ALTER και η εκπομπή του Μάκη, διαβάστε τι συνέβηκε και πως το σύστημα έδρασε σε όλα τα επίπεδα...

Από το 2011 έως το 2014 μου επιβλήθηκαν τρεις στερήσεις σε βαθμούς, ενώ είχα φύλλα ποιότητας που ξεπερνούσαν το 95% με κλίμακα βαθμολογήσεις το 100%, με μη σύννομες πράξεις και αιτιολογίες, παραβιάζοντας τα Ανθρωπινά και Συνταγματικά  Δικαιώματα τόσο εμού αλλά και των ανηλίκων τέκνων μου, επηρεάζοντας το βιοτικό επίπεδο  τους και την σχολική/ πνευματική  πρόοδό τους, διότι όπως είναι φυσικό δεν είχα πλέον την οικονομικές απολαβές που θα είχα ως εν ενεργεία Αξιωματικός.... "

Σχόλια